Pagina's

zaterdag 16 april 2016

Voorjaarsmuisje

Hallo allemaal,
 
Gisteren veel nieuwe spullen op de creabeurs gekocht en dit moet ik altijd even laten bezinken. Zit vaak nog lekker even te genieten van alles voordat ik er mee aan de gang ga. In het verleden wilde ik meteen met alles aan de gang en dat werd dan veel te druk in mijn hoofd. Nu maar rustig bedenken wat ik vandaag ga doen haha. Maar voordat ik ga freubelen eerst een gezellig voorjaarskaartje. Deze stempel heb ik pas gekocht en ingekleurd. Het blijft moeilijk maar ik vind hem best geslaagd.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 
 

12 opmerkingen:

  1. Wat istie leuk geworden...super!
    Ook je vorige post, het vogeltje is een beauty. Veel plezier met je nieuwe spulletjes...wat kun je daar blij mee zijn hè!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat istie leuk geworden...super!
    Ook je vorige post, het vogeltje is een beauty. Veel plezier met je nieuwe spulletjes...wat kun je daar blij mee zijn hè!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh...wat een leuk kaartje is dit geworden, Caroline. Super cute dat schattige muisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Caroline.
    En leuk ook zo ingekleurd.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om nieuwe dingen te kopen. En wat je schrijft over ervan genieten voor je ze gebruikt ken ik ook.
    Je kaartje is erg leuk. Ik zou gladder papier nemen om te kleuren. Misschien een tip voor jou?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las het al bij je zus. Morgen kijk je gewoon en dan komen de ideetjes vanzelf. Deze kaart is supermooi.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nieuwe spullen heerlijk, rustig aan beginnen dan komt het van zelf, deze kaart is erg mooi geworden, fijn weekend nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel lief lentekaartje Caroline....en leuk dat een gezellige beursdag heb gehad...en dat weer leuke spulletjes er in je mandje gevallen zijn...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig lentekaartje Caroline....en ik ben benieuwd wat je allemaal nog laat zien wat je met je nieuwe spulletjes gemaakt hebt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, ik houd wel van deze kleurencombinatie.
    Gaaf hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig caroline, schitterend papier stempeltje en kleurtjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline